Tak się trochę podłączę pod ten temat - obecnie "bujam się" Fabią ale w zamyśle mam przesiadkę właśnie na OI 1.8T. Przeczytałem sobie, że typów silnika 1.8T jest kilka, ale jak rozumiem obecnie oferowany jest ten AGU?
Rozważałem podobny dylemat jak Markowski z tego tytułu, że zawsze byłem zwolennikiem/miłośnikiem aut N/A. Patrząc jednak na obecną ofertę Octavi Tour i porównując chociażby dane techniczne silników 1.6 i 1.8T można faktycznie snuć wniosek że 1.6 raczej słabo daje radę z nielekkim przecież autkiem. Co prawda wyczytałem na forum, że silnik ten (1.8T) potrafi sprawiać pewne problem (opadające obroty, dławienie) no i nasuwa mi się pytanie, czy to są problemy powszechne (żeby nie powiedzieć TTTM) czy też sporadyczne wypadki?
Fabiaclub.pl pozdrawia
Rozważałem podobny dylemat jak Markowski z tego tytułu, że zawsze byłem zwolennikiem/miłośnikiem aut N/A. Patrząc jednak na obecną ofertę Octavi Tour i porównując chociażby dane techniczne silników 1.6 i 1.8T można faktycznie snuć wniosek że 1.6 raczej słabo daje radę z nielekkim przecież autkiem. Co prawda wyczytałem na forum, że silnik ten (1.8T) potrafi sprawiać pewne problem (opadające obroty, dławienie) no i nasuwa mi się pytanie, czy to są problemy powszechne (żeby nie powiedzieć TTTM) czy też sporadyczne wypadki?
Fabiaclub.pl pozdrawia
Komentarz